سالی که گذشت و سالی که در راه است

خرید بک لینک

حالا که در آخرین ساعات سال قرار داریم به نظرم رسید به مناسبت پایان سال، چند خطی درباره سال 93 و سال آینده بنویسم: این دو سال اخیر خیلی برای من به سرعت گذشت. شاید هر کدومش به اندازه یک یا نهایتا دو ماه بود. الان که فکرشو میکنم اصلا باورم نمیشه 28 سالم شده. البته همیشه عمر زود میگذره ولی این دو سال اخیر دیگه خیلی زود گذشت هیچ وقت انقدر سریع نمیگذشت. اصلا نفهمیدم سال 93 کی شروع شد و کی تموم شد . وقتی بهش فکر میکنم انگار دارم به اتفاقات یک ماه اخیر فکر میکنم. کل این سال برام بیشتر از یک ماه نبود .

سال 93 چگونه گذشت؟!

به نظرم سال قبل سال خیلی عادی ای بود و اتفاق خیلی خاص و به یاد ماندنی ای رخ نداد.

از نظر درسی واحدهام تموم شد و پروپوزالم رو نوشتم و تصویب کردم. از این حیث کمی شرایطم بهتر شد.

ار نظر کاری کمی وضعیتم بهتر شد با چند جای جدید کار کردم و تجربه های جدیدی کسب کردم. البته خیلی موقعیتهای بهتری نبودن و تجربه های خیلی مهمی نبودن. اما در کل بد نبود و رو به جلو بودم هر چند کم.

از نظر علمی رو شش، هفت تا مقاله کار کردم که تجربه خوبی بود. کلا از نظر علمی سال خوبی بود. گرفتن پایان نامه با دکتر مومنی، گذروندن کلاس اقتصاد ایران با دکتر شاکری، آشنایی با دکتر نصیری اقدم، نوشتن این مقاله ها و.... همگیی تجربه های خوبی بودن که باعث شدن این سال از نظر علمی سال خوبی باشه.

از نظر خانوادگی و اینا !!!! هم اصلا اتفاق خاص و مهمی رخ نداد

حیفم اومد از نظر مجازی و کارهای فوق برنامه سال 93 رو بررسی نکنم. خرداد ماه گروه اقتصادسنجی رو ایجاد کردم که استقبال خیلی چشمگیری ازش شد و تجربه موفق و خوبی بود. (4100 عضو برای یک گروه تخصصی اون هم در کمتر از ده ماه واقعا عالی بود). حدود یک ماه قبل گروه شهد اقتصاد تلگرام رو ایجاد کردم که تجربه جدیدیه و هنوز برای قضاوت خیلی زوده. وبلاگ شهد اقتصاد هم کمی فعالتر شده و بازدیدهاش افزایش پیدا کرده (اخیرا از 20 هزار بازدید عبور کرد). صفحه شهد اقتصاد هم که همچنان به روز میشه و فعاله. یک وبلاگ اقتصادی جدید هم یک هفته ست که ایجاد کردم که هنوز فرصت نکردم خیلی مطلب توش قرار بدم و هنوز نوزاده. به نظرم تجربه خوبی میتونه باشه ولی نمیدونم فرصت میکنم روش وقت بگذارم یا نه. شاید اگه یک نفر در مدیریتش کمکم کنه به نتایج خیلی خوبی دست پیدا کنیم.

در کل میشه گفت در سال 93 با یه شیب ملایمی رو به جلو رفتم :) خیلی عقب گشتی نبود پیشرفت چشمگیری هم نبود. آهسته و پیوسته :)

اما سال آینده:

فکر میکنم سال دیگه برخلاف سالی که گذشت سال مهمی برام باشه. احتمالا اتفاقات نسبتا مهمی میافته و مسیر آینده زندگیم کمی مشخص میشه. هم از نظر درسی، هم از نظر کاری و هم از جهت های دیگه سال مهمی میتونه باشه. امیدوارم همه اینها به بهترین شکل ممکن محقق بشه و نتایج خوبی بدست بیاد. امیدوارم سال دیگه چنین لحظاتی وقتی دارم درباره یک سال گذشته مینویسم از اتفاقات خوب و موفقیتها بنویسم.

تبریک:

همین جا به همه دوستان و همه خواننئگان وبلاگ سال جدید رو تبریک عزض میکنم. امیدوارم سال خیلی خوبی سرشار از موفقیت و سلامتی داشته باشید. براتون آرزوی بهترینها رو دارم.


پ ن: اولش گفتم چند خطی مینویسم قصدم هم همین بود اما خیلی بیشتر از چند خط شد. هر چند اخیرا بازدیدهای وبلاگ خیلی کم شده و کمتر کسی نظر میده اما از دوستانی که متن رو خوندن بابت طولانی بودن اون معذرت میخوام.

روزگار نوشت: عید امسال علاوه بر سفر سه روزه، دو تا برنامه اصلی دارم. باید کار روی پایان نامه رو شروع کنم و کمی روش کار کنم. در کنارش هم باید روی دو، سه تا مقاله نیمه تموم و نیازمند بازنگری کار کنم و به یک سرانجامی برسونم. البته سه شب اول عید رو برای برنامه فاطمیه، باید هیئت هم برم.

کاش دوباره بنویسم...

ما را در سایت کاش دوباره بنویسم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 100 تاريخ: دوشنبه 29 بهمن 1397 ساعت: 23:31

صفحه بندی