حس خوب

خرید بک لینک

حس خوبی داره وفتی از خواب بیدار میشی میلت رو چک میکنی میبینی ایمیلی اومده با عنوان: پذیریش نهایی مقاله شما
با اینکه مقاله برای همایش بوده و علمی پژوهشی نبوده ولی بازم هم اکسپت شدنش حس خوبی داره مخصوصا وقتی که در اخر ایمیل با این جمله مواجه میشی: نحوه ارائه: سخنرانی... با اینکه خودت نمیتونی برای ارائه مقاله بری ولی بازم هم حس خیلی خوبی بهت دست میده... پذیرش برای ارائه مقاله ای که حتی امید نداشتی برای چاپ چکیده تایید بشه خیلی حس خوبی داره

از پنج مقاله ای که پاییز امسال نوشتم تا حالا دو تا پذیرش شده. جالب اینجاست که این دو تا مقاله کمترین وقت رو ازم گرفتن و اصلا هدفم نوشتن اونها نبود. لا به لای اون سه مقاله اصلی اینا رو هم خیلی سریع نوشتم. حالا این دو تا اکسپت شدن و هنوز اون سه تا مقاله اصلی که این همه وقت براشون گذاشتم به نتیجه نرسیدن. البته دو تاشون درخواست یه سری اصلاحات دادن که انجام دادیم و منتظر جواب نهایی هستم.


پ ن: با اینکه این متن رو تو فیس بوکم نوشتم اما تصمیم گرفتم در وبلاگ هم قرارش بدم. این وبلاگ یه جورایی تبدیل به دفتر خاطرات شده. بعدا که به آرشیو وبلاگ مراجعه کنم میتونم خیلی از اتفاقات و خاطرات گذشته رو مرور کنم.

کاش دوباره بنویسم...

ما را در سایت کاش دوباره بنویسم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 74 تاريخ: پنجشنبه 28 فروردين 1399 ساعت: 20:30

صفحه بندی