دو نفر داور وقت گذاشتن مقاله رو کامل خوندن هفت تا ایراد گرفتن. ما هم ایرادات رو برطرف کردیم و مقاله رو بازنگری کردیم. دوباره داورها نشستن مقاله ها رو کامل خوندن و گفتن که اصلاحات خوب بوده و مقاله از نظر علمی تایید میشه. بعد مقاله رفته تو جلسه هیئت تحریریه که احتمالا یکی دو ساعتی بیشتر نبوده و چندین موضوع برای بررسی داشته. این هیئت تحریریه در چند دقیقه ای که برای مقاله ما وقت گذاشتن تشخیص دادن که مقاله ما مناسب نیست و داورا احمق بودن که تاببد کردن لذا مقاله رو رد کردن. هیچ دلیلی هم برای رد کردن نیاوردن.
واقعا این یعنی چی؟؟؟!!!
مشکل مقاله چی بوده که دو تا داور که دو بار مقاله رو خوندن نفهمیدن ولی اینها تو چند دقیقه فهمیدن؟؟؟!!!
اصلا نقش داوارا چیه؟؟؟!!!
اگه قراره داور تایید کنه و بعد اینا بدون دلیل رد کنند دیگه چرا داوری میشه؟؟؟!!
خوب همون اول مقاله رو یه نگاه کنند و تشخیص بدن مقاله خوبه یا نه.
اینا که انقدر توانمندن که تو چند دقیقه میفهمن دیگه داوری چه صیغه ایه؟؟؟!!!
واقعا آدم ناراحت میشه.
از سیستم آکادمیک و علمی ناامید میشه.
از انجام کار علمی و مقاله نوشتن زده میشه.
از یاد گرفتن روش های جدید مثل روش فازی پیشیمون میشه
و خیلی چیزهای دیگه میشه....
پ ن1: اگه داورا از نظر علمی رد میکردن به خدا انقدر ناراحت نمی شدم. میگفتم لابد مقاله من ضعیف بوده و مشکل علمی داشته. این که داورا تایید کردن و هیئت تحریریه تو چند دقیقه رد کرده واقعا اعصاب ادم رو داغون میکنه
پ ن2: حیف دوست ندارم درمورد استادی بد صحبت کنم وگرنه اسم اعضا هیئت تحریریه رو میگفتم و کمی از سوابق درخشان علمی این عزیزان میگفتم که بیشتر عمق فاجعه معلوم بشه.
کاش دوباره بنویسم...
ما را در سایت کاش دوباره بنویسم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 83 تاريخ: پنجشنبه 28 فروردين 1399 ساعت: 20:30