این متن رو برای سنگ مزارم نوشتم
اینجا تنها جایی ست که فکر می کنم کسی نمیخونه که گیر بده چرا اینو نوشتی. برای همین اینجا نوشتمش
ما را در سایت کاش دوباره بنویسم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 75 تاريخ: دوشنبه 29 بهمن 1397 ساعت: 23:31